Saturday, February 22, 2014

okowi sagde hans kone, Iriana

okowi sagde hans kone, Iriana, ingen idé kapret af præsident Susilo Bambang Yudhoyono kone, Ani Yudhoyono, Pulau Tidungalias Christian Herath, Instagram konto. Jakarta guvernør sagde hans kone aldrig spille social networking. Relaterede nyheder Ring Jokowi-Ahok kone, Ani Yudhoyono: Fordi jeg er Forstyrret Ring Jokowi-Ahok kone, Ani Yudhoyono: Fordi jeg er Forstyrret Valentino Rossi Gowes Sammen morgen Jokowi: Periode Rosidin Valentino Rossi Gowes Sammen morgen Jokowi: Periode Rosidin
"Jeg ved det ikke, min kone aldrig spillet ndak Twitter, Instagram, Facebook, Path, opfølgning nogensinde," sagde manden, hvis fulde navn var Joko Widodo på rådhuset, torsdag (2014/01/17).
I Instagramnya konto,
Pulau Pariikke Ani Yudhoyono bare kalde Jokowi kone. Den første dame nævner også hustru Vice guvernør Basuki Purnama Tjahaja alias Ahok. Ani ikke er modtaget på grund af ikke kun spille kaldet Instagram mens mennesker blev ramt af oversvømmelser.
Ifølge Jokowi under regntiden, forblev hun med ham og fortsætte med at udføre sit hverv som formand Mover Team PKK. "Oversvømmelser er ofte, hvis den samme gamle sædvanlige lørdag til søndag også på mig, så lige forbi svimmel," sagde Jokowi.
Ani Yudhoyono allerede forklaret om min kone nævne Jokowi og Ahok gennem Instagramnya konto. Omtalen af ​​det begyndte, da en af ​​hans tilhængere beskylder Instagram kun spiller, når folk ramt af oversvømmelserne.
Ani Yudhoyono var ikke alle forstår

  1. SOCCERINDO AGEN BOLA ONLINE WORLD CUP 2014 
de opgaver og funktioner af formanden og First Lady. Ifølge ham, har alle opgaver og funktioner af hver. Derfor føler han 'nej tak skældte'. Så spurgt, hvor mor og far Ahok Jokowi. (Ex)

No comments:

Post a Comment